wtorek, 6 października 2015

Drewniany rzeźbiony dekor

Nie mogę się bez nich obejść. Uzależniłam się, serio. Dekory pojawiły się w mojej pracowni jakiś czas temu. Ten element dekoracyjny to doskonały pomysł do ozdobienia mebla czy przedmiotu.





Jak je przygotować?  Wybieramy odpowiedni wzór i malujemy szczególnie w miejscach gdzie planujemy zrobić przecierkę.


 
Następnie nakładamy wosk aby łatwiej było pozbyć się farby przy ściąganiu wierzchniej warstwy.
 
 
Dalej malujemy dokładnie ostatecznym kolorem. Kiedy wyschnie papierem ściernym przecieramy wierzchnią warstwę i wydobywamy pierwszy kolor.
 
 
Całość woskujemy i gotowy dekor można przykleić w odpowiednim miejscu.
Do pomalowania dekorów użyłam farb kredowych Autentico w kolorach Polar Blue, Sailors Blue, Casa Blanca, Passion Red.
 
 
Również farbę kredową można kupić w mojej pracowni.
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Fajne dekory. Muszę się na taki kiedyś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam gorąco ! Efekt jest niesamowity ;)
    Dekory do nabycia tutaj: http://www.woodandcrafts.pl/dekory-0-2196.htm
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zapisałam sobie twój blog na zakładkach z zamiarem szczegółowego przestudiowania , dzisiaj to zrobiłam, jestem oczarowana, wszystko mi się bardzo podoba, doceniam to , że dzielisz się swoim doświadczeniem, będę tu gościem, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło :) Ogromnie się cieszę ! Zapraszam do siebie: blog, sklep, Funpage :)
      Pozdrawiam Sabina

      Usuń
  4. Kiedyś zapisałam sobie twój blog na zakładkach z zamiarem szczegółowego przestudiowania , dzisiaj to zrobiłam, jestem oczarowana, wszystko mi się bardzo podoba, doceniam to , że dzielisz się swoim doświadczeniem, będę tu gościem, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń