poniedziałek, 14 listopada 2016

Kalendarz adwentowy

Witam

Od zawsze podobała  mi się taka forma kalendarza adwentowego. Zawsze jednak coś stawało na przeszkodzie i  nie mogłam go zrobić. W tym roku postanowiłam, że nie ma odwrotu - musi powstać ! I jest ... własnoręcznie zbita choinka, z odpadów po starej półce na buty ;).
Lekko przeszlifowane deski docięłam do odpowiedniej długości by stworzyć w miarę proporcjonalną choinkę i pomalowałam je białą  farbą kredową Corfu White. Następnie deski połączyłam klejem do drewna i wzmocniłam gwozdziami ( miałam skręcać, ale brakło mi krótkich wrętów).
Do choinki przykleiłam drewniane klamerki  do prania, do których przykleiłam też filcowe cyferki ( drewniane takie cyferki i małe klamerki, oraz torebki papierowe możecie kupić w sklepie Wood &Crafts) . Wcześniej przygotowałam sobie papierowe torebki, które ozdobiłam stemplami, oraz papier w które zawinę drobne słodycze ( oczywiście kalendarz uzupełnię tuż przed grudniem ;)).

Do grudnia jeszcze trochę czasu zostało, zachęcam Was do wykonania takiego kalendarza - to łatwa forma, a bardzo dekoracyjna :)
Moja choinka prawdopodobnie będzie wisiała na ścianie - dodam jej haczyki i będzie piękną ozdobą pokoju syna.









Pozdrawiam, Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz