poniedziałek, 12 czerwca 2017

Wakacyjne dekoracje

Witam

Dziś mam dla Was lekki w  formie projekt. Tegoroczne wakacje spędzamy w domu, z wiadomych powodów...miało być morze, morze musi poczekać do następnych wakacji. By nie było smutno, wprowadziłam sobie w domu lekki, wakacyjny klimat. Na  komodzie w korytarzyku, który jest centrum mieszkania powstało kilka dekoracji letnich.
Zwykły słoik pomalowałam farbą kredową, dodałam sznurek i już jest gotowy na moje suszone makówki, lawendy i trawy.
Z kartonowej, grubej tuby ( kiedyś zrobiłam  takiej też ciemny wazon), stworzyłam bardzo wakacyjną, i morską wersję wazonu na susz ( a po wsadzeniu do środka butelki, może być też na żywe kwiaty)
Deseczkę drewnianą pomalowałam dwoma kolorami faraby, zrobiłam przecierki i ozdobiłam sklejkową łódką.

Przyznam, że bardzo mi się podoba mój kącik, i wynagradza mi brak tegorocznego szumu morza ;)

Pozdrawiam, Marta







2 komentarze: