wtorek, 21 listopada 2017

Płatki złota, szlagmetal i drewnaiane świeczniki.

Ogromną frajdę dają mi eksperymenty z nowymi produktami i technikami zdobienia. Tym razem na warsztat poszły drewniane świeczniki zdobione szlagmetalem.
Szlagmetal to aluminium, imitacja złota doskonała do zdobienia ram, mebli, sztukaterii i wielu innych przedmiotów. Płatki są bardzo delikatne oddzielone od siebie bibułą.
Niestety nie miałam specjalnego preparatu do przyklejenia płatków ( Mikstion ) dlatego użyłam Autentico Art. Medium. Czas pokaże czy był to dobry wybór...



 
 
Surowe drewniane świeczniki w kilku miejscach zawoskowałam aby farba łatwiej zeszła z powierzchni przedmiotu. Zdecydowałam się na kolor Fern i Neutral.
 



 
Płatki złota nie sprawiają większego problemu przy naklejaniu. Efekt jaki się uzyska po naniesieniu płatków złota nie mógł być do końca przewidziany.
 


 
Na koniec całość spatynowałam ciemnym woskiem. 
 Bardzo jestem zadowolona z efektu jakie daje zdobienie płatkami złota. Już zastanawiam się do jakiego następnego projektu wykorzystam Szlagmetal.
 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz