wtorek, 14 kwietnia 2015

Świecznik ze starego korzenia...

Lubicie metamofozy starych rzeczy, które Wam się znudziły?
Mam nadzieję, że tak i uda mi się Was zaskoczyć ciekawymi pomysłami..

Pierwszy pod obróbkę poszedł świecznik... dość nietypowy bo wykonany ze starego korzenia...Wcześniej był on zabezpieczony woskiem.
Zobaczcie jak farby kredowe świetnie sobie z nim poradziły!

 

To moja pierwsza próba..  Dość nieśmiała.. ale muszę się Wam przyznać, że mnie wciągnęło!
Farby są niezwykłe i dają wiele możliwości..
Ja już mam nowe pomysły co można pomalować, odnowić czy przerobić za ich pomocą :)




A o to kilka urywek z samego tworzenia :)

 

Do malowania wykorzystałam kolor Antique White.

 

Jak to na mnie przystało został on poprzecierany!
Robi się to z wielką łatwością :)

 

 

Kolejne przedmioty, albo się już robią.. 
Ale czekają w swojej kolejności :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz