wtorek, 28 kwietnia 2015

Przecierania - w stylu Vintage

Witam

Dziś chciałam Wam pokazać  koszyczek jaki ostatnio wyszedł spod mojego pędzla. Bardzo interesował mnie efekt przetarć, jednak chciałam go zrobić innym sposobem niż użycie np papieru ściernego. Postawiłam na metodę "suchego pędzla ". Robiłam to pierwszy raz, i polecam każdemu. Nie jest to trudne a można uzyskać bardzo  ciekawy efekt.

Moim głównym kolorem tym razem jest piękny odcień szarości Lava. 
Przetarcia zrobiłam kolorem Antique White




 Pomalowałam  koszyczek szarą farbą Lava


  Gdy Farba całkowicie wyschła, na suchy pędzel nabrałam troszkę białej farby Antique White, i delikatnymi ruchami "malowałam" przetarcia.




 Po wyschnięciu przetarć, naniosłam bezbarwny wosk
 

Pozdrawiam, Marta


2 komentarze:

  1. Wyszło rewelacyjnie, bardzo podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak łatwo to zrobić, prawda? Cieszę się że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń