czwartek, 17 grudnia 2015

Świąteczne dekoracje

Witam

Z tej strony Marta. 
Dziś chciałam Wam pokazać malutkie ozdoby na choinkę, które malowałam farbami kredowymi Autentico. Tworzenie tego zestawu nazwałam sobie 1,2,3.... 1 rodzaj farby, 2 kolory, 3 rodzaje materiału. Kolory jakich tutaj użyłam to biała Casa Blanca oraz czerwony Passion Red. Saneczki które malowałam są ze sklejki, bardzo mi się podoba efekt końcowy. Pomalowane na czerwono lekko przypruszone białą farbą wyglądają bajecznie. Mały domeczek  jest  wycięty i sklejony z tektury - już kiedyś pisałam, że farba kredowa świetnie się nadaje do malowania  tego rodzaju tektury bo nie rozmięka jej wcale. Trzeci materiał to buteleczki szklane. Jedną miniaturową pomalowałam na czerwono i dodałam białe kropeczki. Druga to była butelka po kefirze. Pomalowałam ją pierwsze na biało całą, a po wyschnięciu farby nakleiłam w odstępach taśmę washi ( użyłam jej bo wiedziałam,że nie zniszczy mi farby i łatwo się odklei ) i pomalowałam odkryte fragmenty. Po odklejeniu taśmy miałam równe wzory pasów. Żadnej z tych dekoracji nie woskowałam, uważam, że do dekoracji na choinkę nie jest to konieczne. 






 

2 komentarze: